بلیط هواپیما Things To Know Before You Buy

Wiki Article

در خصوص پروازهای داخلی نیز، برخی از ایرلاین‌ها این امکان را برای مسافران خود فراهم کرده‌اند.

آژانس مسافرتی آنلاین راهیتو، علاوه بر امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما، خرید آنلاین تورهای مسافرتی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. راهیتو امکاناتی که آژانس های مسافرتی در آینده خواهند داشت را، امروز در اختیار شما گذاشته است.

بلیط چارتری هواپیمابلیط لحظه آخری هواپیمابلیط سیستمی هواپیماقیمت بلیط هواپیماارزانترین بلیط هواپیما

به همین دلیل، دلتابان به شما پیشنهاد می‌کند تا در صورت مشخص بودن تاریخ قطعی سفر، هر چه زودتر نسبت خرید و رزرو بلیت هواپیما اقدام کنید تا با این دست مشکلات مواجه نشوید.

آیا برای خرید بلیط ایرلاین‌های خارجی، نیازی به کردیت‌کارت یا روش‌های پرداخت ارزی خواهم داشت؟

قبل از خرید بلیط هواپیما، باید شرایط و قوانین را مطالعه کنید. در نظر داشته باشید که بلیط‌های چارتری اغلب قابل استرداد نیستند، پس اگر مطمئن نیستید، سعی کنید به سراغ بلیط‌های سیستمی بروید. بررسی قوانین کنسلی نیز قبل از خرید توصیه می‌شود.

در کلاس تجاری، صندلی‌ها نسبت به فرست کلاس از راحتی کمتری برخوردارند، اما امکاناتی مانند غذای گرم سرو شده و توجه بیشتر مهمانداران باعث شده تا هزینه‌ آنها نسبت به کلاس اقتصادی بیشتر باشد. در نهایت کلاس اقتصادی را دارید که در آن صندلی‌ها بیشتر و امکانات محدودتر بوده و غذاها معمولا به‌صورت سرد سرو می‌شود.

رزرو بلیط هواپیما خارجی بدون پرداخت پول (برای وقت سفارت)

در این مواقع معمولا صف تحویل بار، چک گذرنامه و بازرسی بدنی بسیار شلوغ و طولانی است و اگر دیر کنید ممکن است به پرواز نرسید.

برای استفاده از قابلیت پرداخت اعتباری فلایتیو به اعتبارسنجی یا ضمانت بانکی نیاز ندارید.

ایران چارتر مفتخر است خاطر نشان شود اولین مرجع در حوزه ی ارائه و فروش بلیط های هواپیمایی است، مرجعی که از همان ابتدای فعالیت هایش همواره در راستای جلب رضایت خریداران قدم برداشته و توانسته به اعتبار بالایی در این زمینه برسد.

انتخاب دیگری که در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما دارید، نوع ایرلاین یا همان شرکت هواپیمایی است که هر کدام خدماتی منحصر به فرد را ارائه داده و البته قیمت بلیط‌هایشان نیز متفاوت است:

در میان راه در کسری خرید بلیط هواپیما از ثانیه میتوانید نظر خود را عوض کنید. بلیط مورد نظرتان را برای روز بعد جستجو کنید.

بلیط های هواپیما از جنبه های متعددی به انواع مختلف دسته بندی می شوند که یکی از این دلایل را در بخش قبل یعنی کلاس های پروازی مورد بررسی قرار دادیم. اما در حالت کلی بلیط های هواپیما به دو نوع دسته بندی می شوند که نوع اول بلیط های سیستمی یا همان بلیط های معمولی هواپیما است و نوع دوم آن بلیط های چارتر است که ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهد داشت.

Report this wiki page